Interaktivní učitel
Matematické úkoly lze řešit různými způsoby. V případě početních příkladů uvedených níže, byl kladen důraz na logičnost a univerzálnost. Každý pedagog má samozřejmě svůj způsob řešení, který může být jednodušší, či dokonalejší. Příklady, které naleznete níže, pro Vás interaktivním způsobem řeší kolega MgA. Petr Šesták - lektor matematiky:
Matematické příklady a jejich výklad můžete z tabulky níže zobrazit následujícím způsobem:
- Kliknutím do odkazu (očičko) - pomocí internetového prohlížeče (nepoužíváte-li tabule SMART Board)
Doporučujeme: stisknutím klávesy F11 zobrazíte na tabuli plnou velikost prezentace. Výklad příkladu na tabuli
spustíte kliknutím do panáčka - nápověda EDA. Školy, které nemají dosud aktivován
svůj uživatelský účet, mají prozatím přístup pouze do ukázek.
- Pomocí stažené prezentace ve formátu Smart Notebook (používáte-li tabule SMART Board)
Zaregistrujte se!
Tak vám pěkně děkuju!
Ve čtvrtek, kdy jsme měli s dětmi jít do ZOO, máme běžně dějepis. Děti si ho tedy vynutily už ve středu. Jinak by je to v ZOO nebavilo. :))
Prezentace jsou super!
Mgr. M. Charvátová - ZŠ Chomutov
učitelka
Ve čtvrtek, kdy jsme měli s dětmi jít do ZOO, máme běžně dějepis. Děti si ho tedy vynutily už ve středu. Jinak by je to v ZOO nebavilo. :))
Prezentace jsou super!
Mgr. M. Charvátová - ZŠ Chomutov
učitelka
Dobrý den Paní učitelko,
milionáře jsme si pouštěli i doma s taťkou a s mamkou. Taky některé otázky nevěděli! Ale já mám dvojku. Tak to není tak špatně. že ne?
Moc se těším na další!
Míša
milionáře jsme si pouštěli i doma s taťkou a s mamkou. Taky některé otázky nevěděli! Ale já mám dvojku. Tak to není tak špatně. že ne?
Moc se těším na další!
Míša
Vážení přátelé,
Vždy jsem si myslel, že čas, který tráví můj syn u počítače, je "zabitý".
Po zhlédnutí jedné z Vámi vyrobených prezentací jsem ovšem velice rád svůj názor změnil - mám za to, že tento způsob pojetí výkladu je velice motivující (a nejen pro žáky).
Díky!
Jaroslav Koutný - K. Vary
Vždy jsem si myslel, že čas, který tráví můj syn u počítače, je "zabitý".
Po zhlédnutí jedné z Vámi vyrobených prezentací jsem ovšem velice rád svůj názor změnil - mám za to, že tento způsob pojetí výkladu je velice motivující (a nejen pro žáky).
Díky!
Jaroslav Koutný - K. Vary
Vážená paní ředitelko!
Dívali jsme se v pátek na náš oblíbený retro seriál na ČT1, který měl tentokrát název Nagano. Když se na obrazovce objevili naši hokejisté, vypadlo z naší holky, že olympijské hry probíhaly v Naganu v roce 1998 a trenérem našich byl tehdy Ivan Hlinka, který bohužel za šest let od zlatého úspěchu podlehl zraněním při autonehodě!
Dost nás to s manželem překvapilo, protože ani jeden z nás jsme si nemohli vzpomenout, ve kterém roce vlastně tyto hry byly. Přesto, že jsme, na rozdíl od dcery, tuto euforickou dobu zažili! Bylo nám Štěpkou vysvětleno, že jste ve škole probírali výukovou hru na téma českých úspěchů. To nás zajímalo, a tak jsme si ji stáhli na Vašich stránkách. Je to skutečně nádhera! :-) Chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za způsob, jakým se dětem ve škole věnujete a skoro mě mrzí, že za nás takové možnosti nebyly.
I ta témata výukové hry nás oslovila, protože si myslím, že právě v této době je důležité dětem připomínat chvíle, kdy český národ dokázal "držet" při sobě!
Děkujeme Vám velmi a jsme s pozdravem!
K. Mundlová, S. Mundl - rodiče Štěpánky - 7.A
Dívali jsme se v pátek na náš oblíbený retro seriál na ČT1, který měl tentokrát název Nagano. Když se na obrazovce objevili naši hokejisté, vypadlo z naší holky, že olympijské hry probíhaly v Naganu v roce 1998 a trenérem našich byl tehdy Ivan Hlinka, který bohužel za šest let od zlatého úspěchu podlehl zraněním při autonehodě!
Dost nás to s manželem překvapilo, protože ani jeden z nás jsme si nemohli vzpomenout, ve kterém roce vlastně tyto hry byly. Přesto, že jsme, na rozdíl od dcery, tuto euforickou dobu zažili! Bylo nám Štěpkou vysvětleno, že jste ve škole probírali výukovou hru na téma českých úspěchů. To nás zajímalo, a tak jsme si ji stáhli na Vašich stránkách. Je to skutečně nádhera! :-) Chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za způsob, jakým se dětem ve škole věnujete a skoro mě mrzí, že za nás takové možnosti nebyly.
I ta témata výukové hry nás oslovila, protože si myslím, že právě v této době je důležité dětem připomínat chvíle, kdy český národ dokázal "držet" při sobě!
Děkujeme Vám velmi a jsme s pozdravem!
K. Mundlová, S. Mundl - rodiče Štěpánky - 7.A