Reference systému World Academy - využití telekomunikačních služeb
(aktualizováno ke dni - 17.8.2013)1. Počty
školských zařízení v ČR, která využívají levnějších telekomunikačních služeb:
k dnešnímu dni se jedná celkem o 75 škol v celé ČR - viz mapa krajů
![](images/mapa_cr/puntiky.png)
Popis služeb:
![]() |
Hot-Line-Standard - od 8:00 hod do 16:00 hod pondělí - pátek (mimo st. svátků a významných dnů) |
![]() |
Hot-Line-Extended - od 7:00 hod do 20:00 hod pondělí - neděle |
![]() |
FixTime4 - odstranění závady do 4 hodin od nahlášení |
![]() |
FixTime8 - odstranění závady do 8 hodin od nahlášení |
![]() |
FixTime12 - odstranění závady do 12 hodin od nahlášení |
![]() |
FixTime24 - odstranění závady do 24 hodin od nahlášení |
![]() |
Hlasové služby |
![]() |
Internet |
![]() |
prodaný spoj - servis |
![]() |
pronájem spoje - okruhu |
Tak vám pěkně děkuju!
Ve čtvrtek, kdy jsme měli s dětmi jít do ZOO, máme běžně dějepis. Děti si ho tedy vynutily už ve středu. Jinak by je to v ZOO nebavilo. :))
Prezentace jsou super!
Mgr. M. Charvátová - ZŠ Chomutov
učitelka
Ve čtvrtek, kdy jsme měli s dětmi jít do ZOO, máme běžně dějepis. Děti si ho tedy vynutily už ve středu. Jinak by je to v ZOO nebavilo. :))
Prezentace jsou super!
Mgr. M. Charvátová - ZŠ Chomutov
učitelka
Dobrý den Paní učitelko,
milionáře jsme si pouštěli i doma s taťkou a s mamkou. Taky některé otázky nevěděli! Ale já mám dvojku. Tak to není tak špatně. že ne?
Moc se těším na další!
Míša
milionáře jsme si pouštěli i doma s taťkou a s mamkou. Taky některé otázky nevěděli! Ale já mám dvojku. Tak to není tak špatně. že ne?
![](images/smile.gif)
Moc se těším na další!
Míša
Vážení přátelé,
Vždy jsem si myslel, že čas, který tráví můj syn u počítače, je "zabitý".
Po zhlédnutí jedné z Vámi vyrobených prezentací jsem ovšem velice rád svůj názor změnil - mám za to, že tento způsob pojetí výkladu je velice motivující (a nejen pro žáky).
Díky!
Jaroslav Koutný - K. Vary
Vždy jsem si myslel, že čas, který tráví můj syn u počítače, je "zabitý".
Po zhlédnutí jedné z Vámi vyrobených prezentací jsem ovšem velice rád svůj názor změnil - mám za to, že tento způsob pojetí výkladu je velice motivující (a nejen pro žáky).
Díky!
Jaroslav Koutný - K. Vary